امارات, مهاجرت

با اقامت دبی به کدام کشورها میتوان سفر کرد؟

اقامت دبی

دبی به عنوان یکی از شهرهای پیشرفته منطقه خاورمیانه مورد توجه بسیاری از افراد برای مهاجرت قرار گرفته است. اما یکی از پرتکرارترین سوالات مراجعه کنندگان ما این است که با اقامت دبی به کدام کشورها میتوان سفر کرد؟ تیم روماک در این مقاله به سوال شما پاسخ می دهد. با ما همراه شوید.

کشور امارات متحده عربی چه شرایطی دارد؟

اگر بخواهیم به صورت واقعی در خصوص کشور امارات صحبت کنیم نظر سیاسی یک پادشاهی فدرال مطلق است. از طرفی به دلیل نزدیکی این کشور به ایران مقصد بسیاری از مهاجرین می باشد. توسعه یافته است و از لحاظ سطحی فرهنگی و تکنولوژی بهترین شرایط را برای شما فراهم میکند. همچنین شفافیت و امنیت اقتصاد در این کشور باعث شده است که بسیاری از شرکت های بزرگ بین المللی وارد این کشور شده و در آن فعالیت کنند.

شما می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص و حرفه ای در زمینه مهاجرت به امارات به قسمت مشاروه رایگان مراجعه کنید.

کشور امارات متحده عربی چه شرایطی دارد؟

آب و هوای امارات چگونه است؟

بیشتر مناطق در کشور امارات دارای آب و هوای گرم و خشک است. در طول تابستان معمولا دما بین 40 تا 50 درجه و در زمستان بین 20 تا 25 درجه سانتی گراد می باشد. آسمان امارات در اغلب اوقات صاف است و خبری از باردنگی در این کشور نیست. اما در برخی مواقع نیز میزان بارندگی در دبی افزایش پیدا می کند.

آیا شرایط اجاره ماشین در دبی را می دانید؟ ما در لینک درج شده بهترین روش های رنت کردن خودرو در دبی را معرفی کرده ایم.

مطمئن ترین راه های دریافت اقامت دبی

راه های مختلفی برای دریافت اقامت امارات وجود دارد. از مهترین راه های گرفتن اقامت این کشور عبارت اند از:

با اقامت دبی به چه کشورهایی میتوان سفر کرد؟

با داشتن اقامت امارات می توانید به آسانی به بسیاری از کشورهای دنیا سفر کنید. اما بهتر است برای هر کشوری در خصوص قوانین آن کشور تحقیقات کرده و اطلاعات کافی داشته باشید. ساکنان امارات متحده عربی اجازه دارند بدون ویزا به کشورهای زیادی سفر کنند. برخی از پرطرفدارترین آنها عبارت اند از:

  • کشورهای حوزه خاورمیانه: کویت، عمان، بحرین، لبنان، ترکیه و عربستان سعودی
  • کشورهای آسیایی: برونئی، هنگ کنگ، ارمنستان، آذربایجان، مالزی، اندونزی، موریس، مالدیو، سریلانکا، سیشل و سنگاپور
  • کشورهای قاره آفریقا: تانزانیا، کنیا و سیشل
  • کشورهای اروپایی: اتریش، البانی، آندورا، کرواسی، قبرس، بوسنی و هرزگوین، جمهوری چک، بلغارستان، دانمارک، فنلاند، استونی، فرانسه، فنلاند، یونان، آلمان، مجارستان، مقدونیه شمالی، نروژ، موناکو، ایسلند، ایتالیا، ایرلند، کوزوو، لتونی، لیتوانی، لیختن اشتاین، مالت، مونته نگرو، هلند، لهستان، رومانی، پرتغال، نروژ، سن مارینو، سوئد، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا و سوئیس

با اقامت دبی به چه کشورهایی میتوان سفر کرد؟

بهترین شهرهای امارات متحده عربی کدام است؟

امارات از هفت منطقه مجزا تشکیل شده که هر کدام جاذبه ها و ویژگی های منحصر به فردی دارند. دبی، ابوظبی، شارجه، عجمان، راس‌الخیمه، ام‌القوین و فجیره به عنوان بهترین شهر های امارات برای زندگی، سرمایه گذاری و کسب درامد عالی شناخته شده است.

از این که تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد و یا درخواست وقت مشاوره می توانید با شماره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

author-avatar

درباره سارا فلامرزی

من سارا فلامرزی با مدرک کارشناسی IT و متخصص سئو با دارا بودن 5 سال سابقه کار در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت های وردپرسی مشغول به فعالیت هستم. در سایت روماک مطالب مفیدی در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف با کم ریسک ترین و کم هزینه ترین راه ممکن در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهم. امید است مطلب نوشته شده برای شما مفید واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *