امارات, مهاجرت

تاسیس کلینیک زیبایی در دبی

تاسیس کلینیک زیبایی در دبی

راه اندازی کسب و کار در کشورهای دیگر مستلزم داشتن اطلاعات کافی از قوانین مربوط به کشور مقصد است. تاسیس کلینیک زیبایی در دبی یک کار پرسود است که اگر اصولی و درست انجام نشود می تواند سرمایه شما را از بین ببرد. ما در این مقاله از وب سایت رسمی روماک در این خصوص صحبت می کنیم. با ما همراه شوید.

بازار کار زیبایی در دبی

کلینیک های زیبایی در همه جای دنیا پرسود و پر بازده است. امروزه افراد زیادی به دلیل اهمیت دادن به ظاهر خود روزانه به کلینیک ها و مراکز زیبایی مراجعه می کنند. دبی نیز یکی از شهرهایی است که به قطب جراحی زیبایی تبدیل شده و بسیاری از پزشکان از سراسر دنیا در امارات فعالیت می کند. تاسیس کلینیک زیبایی می تواند به یکی از سرمایه گذاری های سودده تبدیل شود.

شما می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص و حرفه ای در زمینه مهاجرت به امارات به قسمت مشاروه رایگان مراجعه کنید.

بازار کار زیبایی در دبی

شرایط تاسیس کلینیک زیبایی در دبی

برای راه اندازی یک کلینیک زیبایی در دبی باید شرایط آن را داشته باشید. فرد در مرحله اول باید پزشکی باشد که مجوز فعالیت در این حوزه را در امارات داشته باشد. آزمون پرومتریک دبی که به آزمون DHA نیز معروف است یکی از اضصلی ترین آزمون ها جهت اجازه فعالیت پزشکی در دبی را به متخصصین می دهد. در مرحله بعدی فرد باید اقامت خود را داشته باشد تا بتواند کلینیک زیبایی را تاسیس نماید. برای گرفتن مجوز تاسیس کلینیک زیبایی در دبی می بایست به اداره بهداشت دبی مراجعه کرده و منطقه مورد نظر برای تاسیس کلینیک را اعلام کرده و نوع ساختمان کلینیک را نیز مشخص می کنید. زیرا تفاوت هایی در مورد کلینیک هایی که ساختمان مستقل دارند و کلینیک هایی که در یک ساختمان اداری می باشند، وجود دارد. پس از در دست داشتن مجز فعالیت ( لایسنس مربوط به کلینیک زیبایی) پزشک می تواند مرکز زیبایی خود را تاسیس کرده و به صورت قانونی در آنجا فعالیت کند.

ثبت شرکت در دبی یکی از کم هزینه ترین و راحت ترین راه های دریافت اقامکت این کشور است که در لینک درج شده تمام مراحل و مدارک لازم برای ثبت شرکمت در این کشور را معرفی کرده ایم.

پس از گرفتن لایسنس تاسیس کلینیک زیبایی، فرد می بایست اقدام به تجهیز مرکز مورد نظر با تجهیزات مناسب و استاندارد نماید. این تجهیزات می بایست تحت تایید dha باشند که بعارت اند از:

  • انواع دستگاه های لیزر پوست و مو
  • دستگاه های فیشال، پاکسازی و جوانسازی پوست
  • تجهیزات مرتبط با فیلر، بوتاکس، ژل و …
  • دستگاه های لاغری و پیکر تراشی
  • دستگاه های مربوط به جراحی پلاستیک
  • دستگاه های مزوتراپی و …

شرایط تاسیس کلینیک زیبایی در دبی

هزینه راه اندازی کلینیک زیبایی در دبی چقدر است؟

یکی از پرتکرارترین سوالات در خصوص تاسیس کلینیک یا مرکز زیبایی، حدود هزینه مورد نیاز برای این کار است. هزینه راه اندازی یکی رمکز زیبایی به موارد مختلفی همجچون لوکیشن کلینیک، تجهیزات مورد نیاز در کلینیک، تعداد پرسنل استخدامی در مرکز، طراحی داخلی کلینیک و ... تعیین میگردد. شما میتوانید در خصوص هزینه های مربوط به راه اندازی یک مرکز زیبایی در دبی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. 09177897718-07136354000

مهم‌ترین مجوز برای راه اندازی کلینیک پزشکی در دبی چیست؟

مجوز DHA یکی از مهمترین مجوزهای لازم برای تاسیس یک کلینیک زیبایی در کشور امارات است. در صورت نداشتن این مجوز امکان تاسیس یک مرکز زیبایی را نخواهید داشت.

خدمات گروه بین الملل روماک در دبی

مرکز ما به صورت تخصصی در زمینه اخذ اقامت امارات مجوزهای لازم جهت تاسیس یک کلینیک زیبایی در دبی را دارد. تیم روماک چه در ایران و چه در دبی قدم به قدم تا انتهای دریافت اقامتتان همراه شماست. مشاوره های ما به صورت رایگان در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار خواهد گرفت. هلدینگ روماک اولین مرکز تخصصی در این زمینه می باشد از این رو با خیال راحت تنها با یک تماس با شماره های زیر، سریعتر و بی دردسرترین راه مهاجرت به دبی و تاسیس کلینیک خود را شروع کنید.

از این که تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد و یا درخواست وقت مشاوره می توانید با شماره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

author-avatar

درباره سارا فلامرزی

من سارا فلامرزی با مدرک کارشناسی IT و متخصص سئو با دارا بودن 5 سال سابقه کار در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت های وردپرسی مشغول به فعالیت هستم. در سایت روماک مطالب مفیدی در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف با کم ریسک ترین و کم هزینه ترین راه ممکن در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهم. امید است مطلب نوشته شده برای شما مفید واقع شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *