امارات, مهاجرت

دریافت اقامت دبی با خرید ملک

دریافت اقامت دبی با خرید ملک

گرفتن اقامت دبی از طریق خرید ملک یکی از مطمئن ترین راه های سرمایه گذاری و رسیدن به اقامت این کشور است. در این مقاله از وب سایت رسمی روماک به بررسی شرایط خرید ملک جهت دریافت اقامت دبی میپردازیم. با ما همراه شوید.

اقامت دبی با خرید ملک

یکی از راه های بسیار عالی و محبوب برای سرمایه گذاران خرید ملک در دبی جهت دریافت اقامت این کشور است. این راه بسیار عالی نه تنها باعث می شود که به اقامت دبی برسید، بلکه می تواند شروع یک سرمایه گذاری متفاوت باشد. در ادامه این مقاله به بررسی شرایط و روش های گرفتن اقامت دبی با خرید ملک می پردازیم.

شرایط جدید اقامت دبی با خرید ملک

به صورت کلی مجوز شهروندی در دبی به دو صورت اقامت دائم و موقت است. برای هیچ فردی اقامت دائم کشور امارات امکان پذیر نیست. اما اقامتی که خرید ملک در دبی به ایرانی ها و افارد خارجی داشته می شود قابل تمدید به صورت نامحدود است. برای دریافت اقامت‌های بلند مدت 5 تا 6 ساله باید هزینه بیشتری برای خرید خانه شود که در ادامه این شرایط و مراحل بیشتر توضیح داده شده است.

به طور کلی مدت زمانی که می‌توان نسبت به اقامت دبی با خرید ملک اقدام کرد، از 3 طریق صورت می‌گیرد:

  • دریافت اقامت 2 ساله: در صورتی که می خواهید اقامت دو ساله امارات را داشته باشید و می خواهید این اقامت را از طریق خرید ملک انجام دهید، ارزش ملک خریداری شده باید بالای 750 هزار درهم باشد.
  • دریافت اقامت 5 ساله: هر چه قدر که اقامت اولیه امارات طولانی تر باشد باید مبلغ ملک خریداری شده نیز بیشتر باشد. اگر بخواهید اقامت 5 ساله دبی را داشته باشید هر چه قدر مدت زمان اقامت بیشتر باشد، مبلغ خرید ملک نیز بالاتر خواهد رفت. برای دریافت اقامت 5 ساله امارات از این روش باید حداقل به ارزش 1 میلیون درهم هزینه شود.
  • دریافت اقامت 10 ساله: اقامت 10 ساله که به عنوان گلدن ویزا یا ویزای طلایی نیز معروف است، در صورتی به متقاضی داده می‌شود که حداقل مبلغی که برای خریداری خانه پرداخت کند، به ارزش 2 میلیون درهم باشد. قبلا در یک مقاله جامع و کاربردی در سایت تحت عنوان ویزای طلایی امارات، در مورد این ویزا صحبت شده است. چنانچه تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر دارید، مطالعه این مقاله اطلاعات خوبی را در این رابطه در اختیار شما قرار می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید جلسه مشاوره رایگان را با کارشناسان ما داشته باشید. جهت گرفتن نوبت مشاوره با شماره های 09177897718-07136354000 تماس حاصل فرمایید.

شرایط جدید اقامت دبی با خرید ملک

مزایای دریافت اقامت دبی از طریق خرید ملک

یکی از اصلی ترین مزیت های اخذ اقامت امارات با خرید ملک این است که این کشور بهترین امکانات را با بالاترین سطح کیفیت به شما می دهد. استانداردهای عالی شهری و داشتن اقتصاد ایده ال و همچنین امکانات رفاهی بالا، توانسته باعث جلب نظر بسیاری از مهاجران شود. همچنین شهر سازی و پیشررفت در پروژه های مسکونی این کشور، باعث شده سرمایه گذاری در زمینه ملک در شهر دبی بتواند شروع یک بیزینس خود و سودده برای شمایی که قصد مهاجرت به این کشور را دارید باشد.

راه های مهاجرت به امارات را در لینک درج شده به صورت کامل توضیح داده ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک درج شده مراجعه کنید.

آیا اخذ اقامت دائم امارات با خرید ملک امکان پذیر است؟

به صورت کلی تحت هیچ عنوانی امارات پاسپورت خود را به افراد خارجی نمی دهد. در سال های اخیر متاسفانه املاک کلاهبرداری هایی در این زمینه انجام داده اند و وعده اقامت دائم را با خرید ملک را به بسیاری از مهاجران داده اند که این صحبت واقعیت ندارد. متاسفانه علی رغم تمام اطلاع رسانی هایی که انجام شده است، هوز عده ای خوش خیال هستند که امکان دریافت پاسپورت امارات با خرید ملک وجود دارد و بابت همین مسئله بسیاری از افراد مبالغ زیادی را از دست داده اند.

آیا اخذ اقامت دائم امارات با خرید ملک امکان پذیر است؟

نکات حقوقی خرید ملک جهت دریافت اقامت دبی

توجه به نکات زیر به شما کمک می کند تا در زنمان خرید ملک دچار هیچ مشکلی نشوید و بتوانید به راحتی ملک مورد نظر خود را خریداری کرده و به وسیله آن اقامت دبی را بگیرید.

  • پس از امضای قرارداد لازم است درصدی از ارزش کل ملک را به عنوان کارمزد به مشاور املاک پرداخت شود.
  • برای انجام ثبت سند انتقال مالکیت، لازم است که به دفتر وزارت اراضی این شهر مراجعه شود.
  • سند ملک خریداری شده نباید در رهن یا وثیقه باشد.
  • اقامت برای خانه‌ای که پیش خرید شده و هنوز سند به صورت رسمی به نام شما ثبت نشده است، صادر نمی‌شود.
  • در صورتی که یک ملک را به صورت اشتراکی با چند نفر دیگر خریده‌اید، برای اخذ اقامت لازم است سهم هر نفر حداقل یک میلیون درهم باشد.
  • با خرید املاک پیش فروش دارای وام، نمی‌توان ویزای مربوطه را دریافت کرد.

از این که تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد و یا درخواست وقت مشاوره می توانید با مشاره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

author-avatar

درباره سارا فلامرزی

من سارا فلامرزی با مدرک کارشناسی IT و متخصص سئو با دارا بودن 5 سال سابقه کار در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت های وردپرسی مشغول به فعالیت هستم. در سایت روماک مطالب مفیدی در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف با کم ریسک ترین و کم هزینه ترین راه ممکن در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهم. امید است مطلب نوشته شده برای شما مفید واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *