امارات, مهاجرت

مهاجرت به امارات و روش های آن

مهاجرت به امارات

یکی از پرتکرارترین سوالات در خصوص گرفتن اقامت و مهاجرت به امارات، بهترین و سریع ترین روش آن است. تیم روماک در این مقاله مطالب مفیدی در این خصوص را ارائه می نماید. ما را تا انتها همراهی نمایید.

مهاجرت به دبی

دبی یکی از شهرهای کشور امارات است که وضعیت رو به رشد اقتصادی و شرایط خوب زندگی در آن توجه همه افراد در سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. کشور امارات متحده عربی یکی از پیشرفته ترین کشورهای حاشیه خلیج فارس است که تقریبا 88.52 درصد جمعیت آن را مهاجران خارجی تشکیل داده است. جالب است بدانید بیش از نیمی از این تعداد را مهاجران ایرانی تشکیل داده است. در حال حاضر تنها دو روش برای مهاجرت به امارت و گرفتن اقامت این کشور وجود دارد که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

درباره دبی

راه های گرفتن اقامت دبی

راه های مختلفی برای مهاجرت به امارات وجود دارد که با توجه به بودجه مالی خود می توانید بهترین روش را انتخاب نمایید. در حال حاضر از دو طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت می توانید اقامت امارات را داشته باشید.

آیا می دانید هزینه های زندگی در دبی چقدر است؟ ما در لینک درج شده اطلاعات کاملی در این زمینه را در اختیار شما قرار داده ایم.

اقامت امارات از طریق ثبت شرکت

یکی از راه های مهاجرت به امارات ثبت شرکت است. ثبت شرکت در امارات اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است چرا که مزایای ویژه ای دارد. از جمله مزایای گرفتن اقامت امارات از طریق ثبت شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • عدم نیاز به مدرک تحصیلی (به‌جز برخی مشاغل و حوزه‌های مجوز حرفه‌ای)
  • نیازی به داشتن شرکت از قبل نیست
  • عدم نیاز به داشتن کارمند بیمه‌ای
  • بدون محدودیت سنی خاص(افراد بین 65-18 سال می‌توانند اقدام کنند)
  • امکان گرفتن اقامت برای همسر و فرزندان

نکته مهم: لاین های فعال مجموعه روماک برای مهاجرت به کشورهای خلیج فارس ثبت شرکت در عمان یا ثبت شرکت در امارات است. البته به هیچ عنوان خودتان را محدود نکنید و با پر کردن فرم مشاوره رایگان شانس خود را برای مهاجرت به کشورهای اروپایی یا کانادا نیز امتحان کنید. از لینک مشاروه رایگان می توانید اطلاعات خود را وارد کنید. منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

گرفتن اقامت در امارات با خرید ملک

سرمایه گذاری در امارات یکی دیگر از روش های گرفتن اقامت این کشور است. این کار را می توانید از طریق خرید ملک انجام دهید. تیم ما در گروه بین الملل روماک همراه در تلاش است تا بهترین خدمات خود را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهد. کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. شرایط اقامت امارات با خرید ملک را به صورت کامل در لینک درج شده توضیح داده ایم.

"</p

شروط اقامت در دبی با خرید ملک چیست؟

یک سری شرط هایی برای مهاجرت به امارات و گرفتن اقامت این کشور وجود دارد. مثلا سهم شما از ملک خریداری شده حداقل باید 750 هزار درهم باشد و همچنین این هزینه باید به صورت نقدی پرداخت شده باشد.

آیا مهاجرت کاری به امارات امکان پذیر است؟

در حال حاضر اخذ ویزای کاری امارات برای ملیت ایرانی وجود ندارد. متقاضیان عزیز باید در ابتدا اقامت خود را گرفته و بعد از آن در این کشور مشغول به کار شوند.

آیا مهاجرت کاری به امارات امکان پذیر است؟

سوالات متداول در خصوص گرفتن اقامت دبی

در ادامه به برخی از پرتکرارترین سوالات شما مراجعه کنندگان عزیز پاسخ می دهیم:

آسان ترین راه برای مهاجرت به امارات چیست؟

برای مهاجرت به امارات و گرفتن اقامت این کشور دو راه سرمایه گذاری و ثبت شرکت وجود دارد که در حال حاضر اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت به دلیل کم هزینه بودن آن طرفداران زیادی پیدا کرده است.

هزینه ثبت شرکت در امارات و گرفتن اقامت این کشور چقدر است؟

هزینه ثبت شرکت در امارات برای گرفتن اقامت با توجه به نوع فعالیت و شغل شما تعیین می گردد. بعد از بررسی اولیه توسط کارشناسان تیم روماک این هزینه ها را به صورت دقیق تعیین می گردد.

شرایط اقامت در دبی برای ایرانیان چیست؟

گرفتن اقامت دبی برای ایرانیان هیچ تفاوتی با سیار کشورها ندارد. اگر شما هم به دنبال راهی مطمئن، کم هزینه و با سریع ترین زمان ممکن برای رسیدن به آی دی کارت اماراتی خود هستید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا اقامت دبی با دویست میلیون امکان پذیر است؟

بهتر است قبل از پاسخ به این سوال روش مورد نظر خود را برای دریافت اقامت دبی مشخص کنید.

آیا ایرانیان می توانند از طریق کار اقامت امارات را بگیرند؟

در حال حاضر دریافت ویزای جاب آفر دبی برای ملیتی ایرانی امکان پذیر نیست. برای این که بتوانید در دبی کار کنید باید اقامت این کشور را داشته باشید. متاسفانه برخی از دفار مهاجرتی در این زمینه سو استفاده هایی کرده اند. اما باید گفت در حال حاضر امکان دریافت ویزای کاری دبی برای ایرانیان تقریبا صفر است.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کرده ایم قسمتی از اصلی ترین راه های مهاجرت به امارات و اخذ اقامت این کشور را در اختیار شما قرار دهیم. کارشناسان ما در گروه بین الملل روماک چه در ایران و چه در کشور مقصد قدم به قم تا انتهای مسیر همراه شما هستند. شما می توانید از جلسات مشاوره کاملا رایگان ما بهره مند شوید. کافیست با شماره های 09177897718 - 07136354000 تماس حاصل فرمایید.

author-avatar

درباره سارا فلامرزی

من سارا فلامرزی با مدرک کارشناسی IT و متخصص سئو با دارا بودن 5 سال سابقه کار در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت های وردپرسی مشغول به فعالیت هستم. در سایت روماک مطالب مفیدی در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف با کم ریسک ترین و کم هزینه ترین راه ممکن در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهم. امید است مطلب نوشته شده برای شما مفید واقع شود.

نوشته های مشابه

6 دیدگاه در “مهاجرت به امارات و روش های آن

  1. علی موحد گفت:

    بسیار عالی بود❤️❤️

  2. علی موحد گفت:

    فقط اینکه واسه ایرانی ها حساب میتونن باز کنن؟

    1. سارا فلامرزی گفت:

      سلام وقت بخیر.
      با در دست داشتن آدی دی کارت خود می توانید حساب بانکی افتتاح کرده و دست چک دریافت کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان با مشاورین ما به شماره های 07136354000 – 09177897718 تماس بگیرید.

    2. سامان گفت:

      الان راحت تر شده خیلی هاشون که قبلا باز نمیکردن الان راحت باز میکنن

  3. سارا گفت:

    مگر میشه ایرانی ها شرکت ثبت کنن؟
    مگر نباید یه درصدی به نام یه شخص اماراتی بشه

    1. سارا فلامرزی گفت:

      سلام وقت بخیر.
      خیر، مالکیت 100% شرکت ثبت شده برای خودتان است. طبق تغییر قوانین کشور امارات برای ثبت شرکت دیگر نیازی به کفیل و یا وکیل خدمات وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *