عمان, مهاجرت

بهترین راه مهاجرت به عمان چیست؟

بهترین راه مهاجرت به عمان

یکی از دغدغه های افراد برای مهاجرت کردن پیدا کردن کشور مقصد متناسب با شرایط و موقیعت زندگی خود و خانواده می باشد. ما در مقاله زیر بهترین راه مهاجرت به عمان را بررسی می کنیم. با ما همراه شوید.

بهترین راه مهاجرت به عمان برای ایرانیان

آمارها نشان داده است که کشور عمان جز 10 کشور اول جهان از نظر امنیت قرار گرفته است. در سال 2019 جز کشورهای محبوب برای سفر و زندگی به حساب می آمد. از جمعیت 6 میلیون نفری این کشور در حال حاضر بین از 10 هزار نفر ایرانی هستند و همین آمار زیاد نشان دهنده محبوبیت بالای عمان در بین مهاجران ایرانی است. ما در ادامه بهترین راه های مهاجرت به عمان را بررسی می کنیم.

شما می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص و حرفه ای در زمینه مهاجرت به عمان به قسمت مشاروه رایگان مراجعه کنید.

بهترین راه مهاجرت به عمان برای ایرانیان

روش های مهاجرت به عمان

خوشبخانه راه های زیادی برای مهاجرت به کشور عمان وجود دارد. اما از بهترین روش های رسیدن به این کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهاجرت از طریق ازدواج به عمان
  • مهاجرت از طریق کار به عمان
  • دریافت اقامت عمان از طریق ثبت شرکت

دریافت ویزای کار عمان

گرفتن ویزای کاری کشور عمان نیز مانند تمام کشورهای اروپایی و کانادا شرایطی دارد. به جز کارهایی که طبق روال برای پرونده‌تان باید انجام دهید، یک کار پراهمیت، دریافت گواهینامه NOC است. این گواهینامه یک مدرک معتبر که نشان می‌دهد کارفرمای متقاضی شغل در کشور عمان، هیچ ممانعت و مخالفتی برای ورود شما به کشور عمان ندارد. دریافت این گواهینامه، مستلزم داشتن فاکتورهای گوناگونی از جمله مسائل سیاسی و اقتصادی کارنامه شماست. برای مهاجرت کاری به عمان از دو طریق می توانید اقدام نمایید. اولی ویزای استخدام است که متخص افرادی است که قصد استخدام شدن در عمان را دارند. دومی ویزای اقامت است که برای استفاده همراهان و اعضای خانواده به عنوان تقاضا کننده مار در نظر گرفته می شود.

شرایط دریافت ویزای کاری عمان

شرایط زیر برای گرفتن ویزای کاری کشور عمان مورد نیاز است:

  • سن قابل‌قبول برای نیروی کار بین 21 تا 60 سال است.
  • هزینه‌ای که برای دریافت ویزای کاری در نظر گرفته شده، حدود 20 ریال عمان است که البته ممکن است تغییر کند.
  • ویزای کاری عمان تقریباً سه ما بعد از تاریخ صدور مهلت دارد و پس از آن باید تمدید شود.
  • هزینه‌ای که بابت دیرکرد ماهانه تمدید ویزا باید پرداخت کنید، حدوداً 50 ریال عمان اعلام شده است.
  • نوع ویزای کاری کشور عمان، چند بار ورود است.

دریافت اقامت عمان از طریق ثبت شرکت

بهترین راه مهاجرت به عمان که هم کم هزینه و هم سریع برای داشتن اقامت این کشور باشد، ثبت شرکت است. با این کار شما می توانید تمام اعضای خانواده خود را نیز همراه خود به عمان ببرید. شرکت و هزینه ثبت آنها با توجه به نوع فعالیت شما تعیین می گردد. ما در لینک درج شده اطلاعات مفیدی در زمینه ثبت شرکت در عمان را در اختیار شما قرار داده ایم.

آیا مهاجرت به عمان برای ایرانی ها خوب است؟

بله! به دلایل بسیار. علاوه بر دلایلی که بالاتر خواندید، نزدیکی به ایران، آب و هوای تقریباً مشابه با ایران و فرهنگ نزدیک مردم این کشور به مردم ما، توانسته عمان را به مقصدی مطلوب و ایدئال برای مهاجرت ایرانیان تبدیل کند. شمار بالای متقاضیان و افراد مهاجرت کرده به این کشور، گواه این واقعیت است.

آیا مهاجرت به عمان برای ایرانی ها خوب است؟

هزینه زندگی در عمان چگونه است؟

شاید برخی از تبلیغات را با این محتوا که هزینه زندگی در عمان خیلی پایین است دیده باشید. باید بدانید که این طور نیست. هزینه زندگی در عمان نسبتا بالا است اما از آنجایی که درآمد در این کشور بسیار بالا است یک فرد شاغل در این کشور می تواند به خوبی از پس هزینه های خود برآید. درآمد بالا، علاوه بر پوشش هزینه‌ها، به شما اجازه پس‌انداز و سرمایه‌گذاری مناسب نیز می‌دهد.

از این که تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد و یا درخواست وقت مشاوره می توانید با شماره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

author-avatar

درباره سارا فلامرزی

من سارا فلامرزی با مدرک کارشناسی IT و متخصص سئو با دارا بودن 5 سال سابقه کار در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت های وردپرسی مشغول به فعالیت هستم. در سایت روماک مطالب مفیدی در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف با کم ریسک ترین و کم هزینه ترین راه ممکن در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهم. امید است مطلب نوشته شده برای شما مفید واقع شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *