امارات, مهاجرت

هزینه زندگی در دبی چقدر است؟

هزینه زندگی در دبی

زندگی در کشور امارات متحده عربی مانند هر کشور دیگری هزینه بر خواهد بود. اما آیا می دانید هزینه زندگی در دبی چقدر است؟ گروه روماک در این مقاله سعی کرده است تا در هزینه های واقعی زندگی در این شهر را در اختیار شما قرار دهد. با ما همراه شوید.

شرایط زندگی در دبی

زندگی در کشور امارات به دلیل رفاه اجتماعی بسیار بالا، در رفاه کامل انجام می شود. همچنین به دلیل نداشتن مالیت بر درآمد زندگی در این منطقه میتواند تجربه بسیار دلنشینی برای آن دسته از مهاجرانی باشد که به دنبال زندگی در کشوری هستند که مالیات کمتری داشته باشد. امنیت بسیار بالای این کشور نیز توانسته توجه بسیاری از مهاجران در سراسر دنیا را به خود جلب نموده و دبی را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب نمایند.آیا درباره راه های مهاجرت به امارت چیزی می دانید؟ در لینک درج شده سریع ترین و مطمئین ترین راه برای گرفتن اقامت دبی را معرفی کرده ایم.

شرایط زندگی در دبی

هزینه زندگی در دبی در سال 2023

هزینه زندگی در دبی با توجه به نوع زندگی شما متفاوت است. عمده هزینه ها در ماه معمولا صرف حمل و نقل، سلامت و بهداشت، مخارج تحصیلی و خورد و خوراک می شود. در ادامه برخی از اصلی ترین هزینه های زندگی در دبی را به تفکیک بیان می کنیم.

شما می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص و حرفه ای در زمینه مهاجرت به امارات با شماره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

هزینه مسکن در امارات

هزینه مسکن به عنوان اصلی ترین هزینه زندگی در دبی است که با توجه به محله انتخابی شما، نوع آپارتمان و امکانات آن محاسبه می گردد. آمار نشان می‌دهد که از 9000 تا 13000 درهم به ازای خرید هر متر مربع خانه بسته به قرار داشتن در مرکز شهر یا حومه می‌بایست برای خانه‌دار شدن در امارات هزینه کرد.

به صورت میانگین هزینه خرید خانه برای هر متر مربع به صورت زیر محاسبه می گردد. توجه داشته باشید این قیمت ها به صورت حدودی بوده و امکان کمتر و یا بیشتر بودن آن وجود دارد.

میانگین هزینه خرید خانه در دبیمتر مربع
1200 درهم1 متر مربع در مرکز شهر
825 درهم1 متر مربع در حومه شهر

هزینه خورد و خوراک در امارات

بعد از تهیه خانه، هزینه های خورد و خوراک بخش عمده ای از هزینه زندگی در دبی را تشکیل میدهد. دسترسی به دریا و به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین کاشت و برداشت محصولات کشاورزی، کمبود مواد غذایی ناشی از بیابانی بودن اقلیم امارات متحده و هزینه دسترسی به مواد غذایی را کم و بیش تعدیل کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کشور امارات و زندگی در دبی، می توانید به لینک درج شده مراجعه کرده و مقالات مرتبط با این کشور را مطالعه بفرمایید.

هزینه خورد و خوراک در امارات

در جدول زیر هزینه مواد غذایی برای مایحتاج اولیه به عنوان هزینه زندگی در دبی را قرار داده ایم.

خدمات رستوران و کافههزینه
یک ساندویچ مک دونالد28 درهم
یک فنجان قهوه یا کاپوچینو18 درهم
یک قوطی نوشابه4.5 درهم
یک بطری آب1.7 درهم
یک وعده غذایی در یک رستوران متوسط35 درهم

هزینه خرید سوپری هم به شرح زیر است:

نوع کالاقیمت
یک لیتر شیر8 درهم
نیم کیلو برنج3 درهم
نیم کیلو پنیر محلی16 درهم
تخم مرغ (12 عدد)9.5 درهم
نیم کیلو گوشت راسته گوساله17.5 درهم
یک کیلو سیب درختی7 درهم
یک کیلو موز5 درهم
یک کیلو گوجه فرنگی5 درهم
5 عدد نان6 درهم

هزینه حمل و نقل در امارات

میتوان هزینه حمل و نقل را به عنوان یکی از هزینه زندگی در دبی در نظر گرفت که باید درباره آن نیز صحبت کنیم. هزینه مترو و تاکسی با هم متفاوت است. جالب است بدانید هزینه یک بلیط یک طرفه حمل و نقل عمومی بین 3 تا 5 درهم بسته به مسافت شما متفاوت است. کرایه تاکسی برای 1.5 کیلومتر 3 درهم است. همچنین هزینه نول کارت های دبی برای یک ماه بین 300 تا 500 درهم می باشد.

هزینه حمل و نقل در امارات

هزینه بهداشت و درمان در امارات

بیش از 15 نوع خدمات درمانی در این کشور وجود دارد که نهاد های بیمه آنها را تحت پوشش خود قرار می دهند. هزینه درمان در دبی با توجه به نوع بیمه متفاوت می باشد. بدیهی است که بهره‌گیری از اغلب آن‌ها مشروط برداشتن حق شهروندی است، با این حال برای بهره‌گیری از پیشرفته ترین خدمات درمانی می‌توانید به بیش از 11 بیمارستان با شهرتی جهانی و هزاران مرکز درمانی کوچک مراجعه کنید.

مالیات و سایر هزینه های دولتی

یکی از اصلی ترین مزیت های زندگی در امارات نداشتن مالیات بر درآمد است. این امر باعث شده توجه بسیاری از تجار و بازرگانان به دبی و زندگی در این شهر جلب شود. در صورتی که به دنبال کارشناسان حرفه ای برای مشاوره در خصوص اخذ اقامت امارات و دبی هستید با ما تماس بگیرید. مشاوره های ما کاملا رایگان بوده و دقیق ترین اطلاعات را جهت گرفتن اقامت دبی توسط کارشناسان مجرب در اخیار شما قرار داده می شود.

سوالات متداول

آیا زندگی در دبی گران است؟

زندگی در دبی با توجه به سبک زندگی شما کاملا متفوت می باشد. هزینه های زندگی در این شهر نیز در هر فرد با فردی دیگر متفاوت بوده و قابل مقایسه نمی باشد. توجه داشته باشد حتی اگر زندگی در این شهر گران باشد، درآمدها در امارات نیز به همان اندازه بالا است.

هزینه زندگی در دبی برای یک ماه چقدر است؟

به صورت حدودی میانگین هزینه های زندگی در دبی در یک ماه چیزی بین 2000 تا 4000 درهم می باشد.

از این که تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد و یا درخواست وقت مشاوره می توانید با مشاوره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

author-avatar

درباره سارا فلامرزی

من سارا فلامرزی با مدرک کارشناسی IT و متخصص سئو با دارا بودن 5 سال سابقه کار در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت های وردپرسی مشغول به فعالیت هستم. در سایت روماک مطالب مفیدی در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف با کم ریسک ترین و کم هزینه ترین راه ممکن در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهم. امید است مطلب نوشته شده برای شما مفید واقع شود.

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “هزینه زندگی در دبی چقدر است؟

  1. سعید راضی گفت:

    خدا خیرتون بده دوماهه دنبال یه همچین مطلب جامعی بودم در باره هزینه ها😊😊

  2. صادق جوکار گفت:

    شما دبی هم دفتر دارید؟

    1. سارا فلامرزی گفت:

      سلام وقت بخیر. بله آدرس دفتر دبی در پیج اینستاگرام ما به آدرس romak.intl.group درج شده است.

    2. سارا فلامرزی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله ما به صورت مستقیم هم در ایران و هم در دبی حضور داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *