امارات, مهاجرت

مهاجرت دندانپزشک به دبی

مهاجرت دندانپزشک به دبی

دریافت اقامت امارات برای دندانپزشکان به یکی از بهترین کارها در بین متخصصین دندانپزشک است. ما در این مطلب از وب سایت رسمی روماک در خصوص مهاجرت دندانپزشک به دبی و شرایط دریافت اقامت دندانپزشکان را توضیح می دهیم. با ما در ارتباط باشید.

مهاجرت دندانپزشک به دبی

کشور امارات به خصوص شهر دبی یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی در بین دندانپزشکان است. چرا که یک دندانپزشک بعد از استخدام می تواند 73,800 درهم در ماه درآمد داشته باشد. به علاوه از خدمات خوب و به روز این شهر نیز بهره مند شود. اما آیا شرایط گرفتن اقامت دبی برای دندانپزشکان را می دانید؟ با ما همراه شوید.

شما می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص و حرفه ای در زمینه مهاجرت به امارات با شماره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

شرایط دریافت اقامت دبی برای دندانپزشکان

اخذ اقامت امارات برای دندانپزشکان باید با مشورت متخصصین در این زمینه انجام شود. تیم روماک با استفاده از ماهرترین و باتجربه ترین مشاورین در این زمینه قدم به قدم تا انتهای گرفتن اقامتتان همراه شما هستند. از جمله مهترین شرایط لازم برای مهاجرت دندانپزشک به دبی عبارت است از:

  • داشتن اقامت دبی
  • داشتن حداقل چهار سابقه دندانپزشکی
  • قبولی در آزمون پرومتریک دندانپزشکی دبی ( آزمون dha )
  • تسلط نسبی به زبان انگلیسی (نیازی به مدرک زبان نیست)
  • گواهی گوداستندینگ از سازمان نظام پزشکی
  • گواهی تاسیس مطب از سازمان نظام پزشکی

حقوق دندانپزشکان در امارات

حقوق و درآمد بالا، یکی از مهمترین دلایل مهاجرت دندانپزشکان به امارات است. پس از استخدام دندانپزشک در دبی از یک درآمد عالی برخوردار است که برای داشتن یک زندگی خوب در این شهر، مناسب است. در جدول زیر با بررسی درآمد این متخصصان، می‌توانید ببینید که آیا مهاجرت دندانپزشک به دبی تصمیم درستی است یا خیر.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کشور امارات و زندگی در دبی، می توانید به لینک درج شده مراجعه کرده و مقالات مرتبط با این کشور را مطالعه بفرمایید.

حقوق دندانپزشکان در امارات

درآمد دندانپزشک در دبی
متوسط حقوق ماهیانه48,200 درهم
متوسط حقوق سالانه579,000 درهم
حداقل حقوق در سال301,000 درهم
حداکثر حقوق در سال885,000 درهم

کلینیک های دندانپزشکی دبی

برای جستجو کار در دبی باید در قدم اول با کلینیک های دندانپزشکی معتبر در این شهر آشنا شوید. برخی از معتبرترین کلینیک های دندانپزشکی عبارت اند از:

  • کلینیک Doctor Joy؛ با هفت شعبه در سراسر امارات ازجمله در دبی
  • کلینیک NOA؛ در جمیرا
  • کلینیک MICRIS؛ در جمیرا
  • کلینیک Dr Paul؛ با دو شعبه در النصر پلازا و مجتمع البراجیل
  • کلینیک Vanilla Smiles؛ در برج خالد العطار
  • کلینیک Versailles؛ از قدیمی‌ترین کلینیک‌های دبی واقع در مجتمع الراضی

شما می توانید با مراجعه به این کلینیک ها شانس خود را برای استخدام امتحان کنید. فراموش نکنید که برای کار کردن در کلینیک دندانپزشکی که متعلق به خودتان نیست، باید حتما اقامت خود را از طریق همسر یا پدر و مادر ( به اصطلاح با دریافت ویزای خانوادگی) بگیرید تا اجازه کار در کلینیک های دندانپزشکی دیگران را داشته باشید.

آیا برای استخدام دندانپزشکان در دبی ارائه مدرک زبان لازم است؟

یکی از سوالات پرتکرار در زمینه مهاجرت دندانپزشک به دبی این است که آیا نیازی به ارائه مدرک زبان میباشد یا خیر. بهتر است بگوییم در جهت دریافت اقامت و مشغول به کار شدن در کلینیک های دندانپزشکی در دبی نیازی به داشتن مدرک زبان نیست اما تسلط بر زبان انگلیسی و عربی جهت انجام فعالیت های روزانه لازم و ضروری می باشد. لازم به ذکر است که هر چه تسلط بیشتری به زبان عربی داشته باشید، شرایط کاری و حقوقی بهتری خواهید داشت.

از این که تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد و یا درخواست وقت مشاوره می توانید با شماره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

author-avatar

درباره سارا فلامرزی

من سارا فلامرزی با مدرک کارشناسی IT و متخصص سئو با دارا بودن 5 سال سابقه کار در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت های وردپرسی مشغول به فعالیت هستم. در سایت روماک مطالب مفیدی در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف با کم ریسک ترین و کم هزینه ترین راه ممکن در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهم. امید است مطلب نوشته شده برای شما مفید واقع شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *