امارات, مهاجرت

شرایط مهاجرت پرستاران به دبی 2024

شرایط مهاجرت پرستاران به دبی 2024

طبق آمارهای هر ساله دولت امارات، سالانه حدود 12 میلیون نفر برای استفاده از خدمات درمانی به دبی می روند. تقاضای بالای دبی برای نیروی درمان باعث شده تا سالانه تعداد زیادی از پرستاران به دبی مهاجرت کنند ما در این مقاله از وب سایت رسمی روماک به معرفی شرایط مهاجرت پرستاران به دبی در سال 2024 می پردازیم. با ما همراه شوید.

بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران

به صورت کلی بر اساس اینکه هر پرستاری برای مهاجرت چه شرایطی دارد کشور مقصد نیز متفاوت خواهد بود. برخی کشورهای حوزه خلیج فارس و برخی دیگر کشورهای اروپایی و آمریکاییرا برای کار و زندگی انتخاب می کننند. اما امارات به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت پرستاران می باشد. به چند دلیل: اول این که نزدیکی دبی به ایران باعث می شود تا مشکلی با غم مهاجرت و دیگر مشکلات در این زمینه نداشته باشد. دوم این که سطح رفاه اجتماعی در دبی و داشتن امکانات و تکنولوژی های فوق پیشرفته، می تواند یک کشور امن و خوب برای مهاجرت و زندگی باشد.

شما می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص و حرفه ای در زمینه مهاجرت به امارات به قسمت مشاروه رایگان مراجعه کنید.

بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران

شرایط مهاجرت پرستاران به دبی

اگر به عنوان کادر درمان به دنبال مهاجرت به امارات و کار کردن در این کشور هستید، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • تکمیل مدرک تحصیلات تکمیلی در رشته پرستاری و داشتن مدرک
  • سابقه کار تأییدشده به مدت حداقل 12 ماه
  • تسلط بر زبان انگلیسی برای ارتباط با بیماران و کادر درمانی
  • درک عالی از زبان عربی برای ترفیع رتبه
  • داشتن ویزای کاری امارات
  • داشتن حداکثر 35 سال سن
  • دریافت گواهی سوء سابقه کیفری
  • دریافت مجوز پرستاری (DHA LICENSE)
  • شرکت در آزمون وزارت بهداشت و پیشگیری امارات
  • دریافت تأییدیه دیتا فلو
  • دریافت گواهی وضعیت خوب (GSC)

در صورتی که در خصوص شرایط آزمون DHA اطلاعاتی ندارید، ما در لینک درج شده اطلاعات جامع و مفیدی در این زمینه را در اختیار شما قرار داده ایم.

شرایط مهاجرت پرستاران به دبی

درآمد پرستاران در دبی چقدر است؟

به صورت کلی طبق تحقیقات تیم روماک، میانگین حقوق ناخالص پرستاران در امارات متحده عربی 259 هزار درهم اماراتدر سال است. پرستاران حدود 124 درهم امارات در ساعت حقوق می‌گیرند. این داده ها نشان می دهد که پرستاران مبتدی یا با سابقه کار یک تا سه سال به صورت متوسط 185 هزار درهم در هر سال حقوق می گیرند. پس میتواند مقصدی خوب برای شما پرستاران عزیز جهت مهاجرت باشد. کارشناسان ما در مجموعه روماک به شما کمک می کنند و تا آخرین قدم در مسیر اخذ اقامتتان همراه شماست.

مزایای مهاجرت پرستاران به دبی

عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی، معافیت حقوق پرستاران از مالیات، عدم مشکل در پیدا کردن محل سکونت، دریافت اقامت 1 تا 2 ساله در ابتدای فعالیت خود که قابلیت تمدید دارد و همچنین عدم مشکل در پیدا کردن محل سکونت خواهند داشت. پرستاران گرامی می توانید با گرفتن اقامت خود و دریافت مجوز کار، بتوانید به راحتی در دبی زندگی کرده و پیشرفت کنید.

آیا پرستاران ایرانی می‌توانند به امارات مهاجرت کنند؟

بله، پرستاران در صورت داشتن مدرک پرستاری، حداقل یک سال سابقه کاری و قبولی در آزمون DHA و سایر آزمون‌های معادلسازی می توانید به کشور امارات مهاجرت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص کشور امارات و زندگی در دبی، می توانید به لینک درج شده مراجعه کرده و مقالات مرتبط با این کشور را مطالعه بفرمایید.

مهاجرت پرستاران به دبی بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟

بله. در حال حاضر برای مهاجرت به دبی نیازی به مدرک زبان انگلیسی نیست و بدون آن می توانید به دبی مهاجرت کنید.

چند درصد از حقوق پرستاران در دبی به عنوان مالیات کسر می شود؟

بهتر است بدانید یکی از مزایای کار در دبی برای پرستاران معافیت از مالیات می باشد.

شرایط استخدام پرستار در بیمارستان ایرانیان دبی چیست؟

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که برای مهاجرت پرستاران به دبی از ما پرسیده میشود شرایط استخدام شدن در بیمارستان ایرانیان دبی است. چرا که با اسختدام در این بیمارستان یک وقیعت عالی برای پرستاران مهاجر به وجود می آید. نداشتن سوء سابقه و اعمال مجرمانه، داشتن آی دی کارت اماراتی و دارا بودن مجوز فعالیت (Eligibility Letter) از سازمان بهداشت دبی (DHA) پیش نیاز استخدام در این بیمارستان می باشد.

از این که تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد و یا درخواست وقت مشاوره می توانید با شماره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

author-avatar

درباره سارا فلامرزی

من سارا فلامرزی با مدرک کارشناسی IT و متخصص سئو با دارا بودن 5 سال سابقه کار در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت های وردپرسی مشغول به فعالیت هستم. در سایت روماک مطالب مفیدی در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف با کم ریسک ترین و کم هزینه ترین راه ممکن در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهم. امید است مطلب نوشته شده برای شما مفید واقع شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *