امارات, مهاجرت

مهاجرت آرایشگر به امارات و شرایط آن

مهاجرت آرایشگر به امارات و شرایط آن

آرایشگری به عنوان یک مهارت دائم العمر است و این که بتوانید زیبایی را برای بقیه افراد به ارمغان بیاورید قطعا لذت بخش است. تیم روماک در این مقاله اطلاعات لازم و مفیدی جهت مهاجرت از طریق شغل آرایشگری به امارات را در اختیار شما کاربرا گرامی قرار میدهد. دانستن نحوه مهاجرت آرایشگر به امارات و شرایط آن قبل از اقدام به اخذ اقامت این کشور لازم و ضروری است پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

مهاجرت به امارات از طریق آرایشگری چه شرایطی دارد؟

درست است که برای ارتقا توانایی های خود در زمینه آرایشگری باید دوره های اصلی را در کشور امارات بگذرانید اما بسیاری از افراد علاقه مند هستند که از طریق آرایشگری به دبی مهاجرت کنند و در این کشور به کسب درآمد بپردازند. اگر شما هم علاقه دارید در زمینه آرایشگری در این کشور فعالیت کنید باید قبل از هر چیزی اقامت امارات را داشته باشید. البته این که اقامت خود را از چه طریقی به ثبت می رسانید نیز مسئله بسیار مهمی است. کارشناسان ما در گروه بین الملل روماک در زمینه نوع دریافت اقامت و کار کردن در این کشور به شما مشاوره می دهند. مشاوره های ما کاملا رایگان بوده و میتوانید جلسات معتددی را برای رسیدن به سوالات خود درخواست کنید.

شما می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص و حرفه ای در زمینه مهاجرت به امارات با شماره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

بازار کار آرایشگری در امارات چگونه است؟

امارات کشوری امن و دارای ثبات اقتصادی است. ین کشور مکان بسیار مناسبی برای استال آرایشگران است. به طوری که لوازم آرایشی و بازار فروش آن در امارات بسیار گسترده و نسب به سایر گشورها پیشتاز می باشد. شما می توانید با اخذ اقات دبی از طریق آرایشگری برای همسر و فزندان خود و همچنین برای پدر و مادر درخواست اقامت کرده و همه اعضای خانواده را با خود به دبی ببرید. مام آرایشگرانی که در دبی مشغول به فعالیت در زمینه های شنیون، کاشت ناخن، میکاپ، کوتاهی و ... هستند زندگی مطلوب تری نسب به سایر آرایشگران در کشورهای دیگر دارند. در مجموع، درخصوص بازار کار آرایشگری، پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025 سالن های زیبایی این کشور ارزش باورنکردنی 3 میلیارد دلاری داشته باشند و نرخ بیکاری در این کشور در سال های اخیر 5 درصد است.

در صورتی که به دنبال گرفتن اقامت دبی از طریق ثبت شرکت هستید، شرایط آن را در لینک درج شده قرار داده ایم.

بازار کار آرایشگری در امارات چگونه است؟

عناوین شغلی آرایشگر در امارات چیست؟

برای مهاجرت آرایشگر با امارات دو گزینه اصلی سالن زیبایی مردانه و یا سالن زیبایی زنانه وجود دارد که هر کدام از آنها موقعیت های شغی مختلفی دارند که عبارت است از:

  • فرصت های شغلی موجود برای کار در سالن های زنانه (شستن مو، کوتاه کردن مو، منشی، رنگ کردن مو، کراتینه مو، اپیلاسیون. خدمات حنا، پاکسازی پوست، مراقبت از پا، مانیکور و سایر درمان های بدن و صورت)
  • فرصت های شغلی موجود برای کار در سالن های مردانه (کوتاه کردن، تکان دادن، رنگ کردن، صاف کردن، برداشتن و تقویت مو. پاکسازی پوست، مراقبت از پا و درمان های صورت)

شغل های پردرآمد در دبی را نمی شناسید؟ ما در لینک درج شده تعدادی از پر درآمدترین مشاغل در امارات را به همراه حقوق آنها معرفی کرده ایم.

درآمد کار آرایشگری در امارات

یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت آرایشگران امارات است چرا که این کشور در پایین ترین نرخ بیکاری، ثبات اقتصادی خوب و همچنین درآمد بالا در حوزه آرایشگری می باشد. حقوق آرایشگر در امارات معمولاً به طور میانگین حدود 8.320 درهم در ماه بوده که با در نظر گرفتن جایگاه شغلی، محل کار، شهر، میزان مهارت و تخصص این درآمد می تواند از 3.910 درهم تا 13.100 درهم در ماه متغیر باشد. ساعت کاری و همچنین موقعیت شغلی در کاهش و یا افزایش این مبلغ موثر. توجه فرمایید این مبالغ حدودی بوده و امکان کمتر و یا بیشتر بودن آن نیز وجود دارد.

عنواندرآمد ماهانه
آرایشگر با کم‌تر از ۲ سال سابقه کار۱۸۶۸ دلار
آرایشگر با ۲ الی ۵ سال سابقه کار۱۸۹۶ دلار
آرایشگر با ۵ الی ۱۰ سال سابقه کار۳۴۰۵ دلار
آرایشگر با ۱۰ الی ۱۵ سال سابقه کار۴۱۱۳ دلار
آرایشگر با ۱۵ الی ۲۰ سال سابقه کار۴۴۶۷ دلار
آرایشگر با بیش از ۲۰ سال سابقه کار۴۸۲۱ دلار
آرایشگر آقا۳۱۳۲ دلار
آرایشگر خانم۳۱۴۵ دلار

هزینه راه اندازی آرایشگاه در امارات چقدر است؟

در صورتی که مدرک بین المللی آرایشگری مردانه و یا زنانه دارید و می خواهید یک سالن زیبایی راه اندازی کنید باید مراحل قانونی و خاصی را طی کنید. برای مجارت آرایشگران به دبی جدا از گرفتن اقامت از طریق ثبت شرکت در رسته مربوط به آرایشگری، باید از هزینه های اجاره سالن و گرفتن نیرو کار اطلاعات واقعی کسب نمایید. کارشناسان ما در مجموعه روماک به واسطه سال ها حضور در کشور امارات و اطلاع از کلیه هزینه ها می توانند در جلسات مشاوره رایگان به شما در این زمینه کمک نمایند. اگر مشاور خوبی داشته باشید، می توانید در عرض چند هفته مجوز اداره یک سالن را دریافت کنید و به سرعت به درآمد خوب برسید. در صورتی که به دنبال اطلاع از سود خالص از تاسیس آرایشگاه زنانه در دبی هستید، به لینک درج شده مراجعه فرمایید.

هزینه راه اندازی آرایشگاه در امارات چقدر است؟

آیا برای کار در امارات به مدرک بین المللی آرایشگری نیاز است؟

بله شما باید دارای مدرک معتبر بین المللی آرایشگری باشید تا بتوانید در این حوزه فعالیت نمایید.

چرا دبی برای مهاجرت آرایشگران مناسب است؟

دبی یکی از بهترین شهرهای امارات با داشتن بزرگترین فرودگاه جهان، امکانات رفاهی و اجتماعی عالی و همچنین یکی از مقاصد مهم در گردشگری به حساب می آید. به همین جهت داشتن اقتصاد پایدار در دبی می تواند این شهر را به محبوب ترین نقاط برای مهاجران تبدیل کند. شما با داشتن مدرک بین المللی آرایشگری می توانید به راحتی در آرایشگاه کار کرده و یا خودتان یک آرایشگران تاسیس کنید. با این کار هم از خدمات شهروندی عالی در این شهر بهره مند می شوید و هم می توانید درآمدهای بسیار خوبی را داشته باشید.

از این که تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد و یا درخواست وقت مشاوره می توانید با مشاره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

author-avatar

درباره سارا فلامرزی

من سارا فلامرزی با مدرک کارشناسی IT و متخصص سئو با دارا بودن 5 سال سابقه کار در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت های وردپرسی مشغول به فعالیت هستم. در سایت روماک مطالب مفیدی در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف با کم ریسک ترین و کم هزینه ترین راه ممکن در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهم. امید است مطلب نوشته شده برای شما مفید واقع شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *