امارات, مهاجرت

مهاجرت کادر درمان به امارات

مهاجرت کادر درمان به امارات

یکی از مشاغلی که این روزها در امارات درخواست زیادی دارد کادر درمان است. مهاجرت کادر درمان به امارات شرایط خاص خود را دارد که در این مقاله از وب سایت رسمی گروه بین الملل روماک در این خصوص صحبت می کنیم. ما را تا انتهای این مطلب همراهی بفرمایید.

مهاجرت کادر درمان به امارات

یکی از بهترین فرصت ها برای کادر درمان مهاجرت به امارات یا همان دبی است. این کشور از ثروتمندترین و مجهزترین کشورهای جهان است و به همین دلیل بیمارستان ها، مراکز درمانی و کلینیک های بسیار مجهزی در آن دایر شده است. بنابراین کادر درمان می توانند در این کشور شغل خوبی به دست آورند. متوسط درآمد کادر درمان در امارات 88/221 درهم امارات در سال است. از طرف دیگر، اماراتی‌ها برای کادر درمان حق‌ و حقوق ویژه‌ای قائل هستند.

شما می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص و حرفه ای در زمینه مهاجرت به امارات با شماره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

مهاجرت پزشکان به امارات چگونه است؟

کشور امارات در حوزه خلیج فارس یکی از بهترین کشورها از نظر رفاه و آرامش است. به خصوص در دهه گذشته پیشرفت بسیار چشمگیری در زمینه خدمات درمانی داشته است. این توسعه و پیشرفت باعث شده تا نظر بسیاری از پزشکان برای مهاجرت را به خود جلب نماید.

در صورتی که به دنبال گرفتن اقامت دبی از طریق ثبت شرکت هستید، شرایط آن را در لینک درج شده قرار داده ایم.

مهاجرت پزشکان به امارات چگونه است؟

مزایای مهاجرت کادر درمان به دبی چیست؟

از جمله اصلی ترین مزایا مهاجرت کادر درمان مانند پزشکان و متخصصین در حوزه پیراپزشکی به دبی عبارت است از:

  • اگر نمی‌خواهید زیاد از ایران فاصله بگیرید، امارات مناسب‌ترین مقصد برای مهاجرت شما است. بدین ترتیب می توانید روابط خود را با دوستان و خانواده مانند سابق حفظ کنید.
  • امکان ادامه تحصیل برای خود (تحصیل تخصص در دبی) و فرزندان در بهترین و معتبرترین دانشگاهها و مراکز آموزشی
  • امنیت فوق العاده بالا و نرخ پایین وقوع جرم
  • بدون نیاز به ارائه مدرک رسمی زبان مثل تافل یا آیلتس
  • بدون نیاز به تسلط به زبان عربی
  • اخذ اقامت کشور امارات با امکان تمدید
  • حقوق و درآمد ارزی بالا
  • خدمات رفاهی متعدد از جمله مسکن رایگان، کمک هزینه رفت و آمد، کمک هزینه بیمه
  • برقرار تعادل بین کار و زندگی
  • معافیت از پرداخت مالیات
  • نزدیکی آداب، رسوم و فرهنگ مردم امارات به فرهنگ و رسوم ایران
  • نرخ پایین تورم و ثبات اقتصادی

مزایای مهاجرت کادر درمان به دبی چیست؟

مشاغل مورد نیاز حوزه درمان در امارات

با توجه به توسعه زیرساخت های بهداشتی و افزایش تعداد بیمارستانها و کلینیک ها در امارات، ظرفیت خالی برای مشاغل مختلف درمانی در کشور امارات همچنان وجود دارد و در حال افزایش است. پزشکان عمومی، داروسازها، دندانپزشکان، گروه پیراپزشکی و همچنین انواع تخصص های پزشکی مانند پزشک زنان، داخلی، زیبایی، پوست همگی مورد نیاز کشور امارات هستند.

درآمد کادر درمان در دبی چقدر است؟

بسته به حوزه تخصصی و فعالیت پزشکان و گروه پیراپزشکی میانگین درآمدها نیز متفاوت است. تیم روماک در جدول زیر به صورت حدودی درآمد گروه های درمان را جمع آوری کرده است:

نوع فعالیتمیانگین درآمد ماهیانه به درهممیانگین ماهیانه درآمد به دلار
پیراپزشک۱۱۰۰۰ درهم۳ هزار دلار
پزشک عمومی۱۴۵۰۰ درهم۴ هزار درلار
پزشک متخصص۲۲۰۰۰ درهم۶ هزار دلار

مراحل مهاجرت پزشکان به امارات

گرفتن اقامت امارات برای پزشکان و کار کردن آنها مراحلی دارد که در صورت طی نکردن آنها در امارات به مشکل خواهید خورد. این مراحل عبارت اند از:

  • تأیید مدارک: در مرحله اول باید تمام مدارک تحصیلی خود را به تأیید سازمان بهداشت امارات برسانید. از طریق پورتال این سازمان می‌توانید برای تأیید مدارک خود اقدام کنید.
  • گرفتن اقامت دبی: کار کردن بدون داشتن اقامت این کشور غیرمجاز است. باید ابتدا اقامت خود را دریافت کرده و بعد از آن شروع به فعالیت کنید.
  • شرکت در آزمون‌های مورد نیاز: برای مهاجرت به‌عنوان کادر درمان به کشور امارات، نیاز است تا در آزمون DHA این کشور شرکت کنید.

از این که تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد و یا درخواست وقت مشاوره می توانید با مشاره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

author-avatar

درباره سارا فلامرزی

من سارا فلامرزی با مدرک کارشناسی IT و متخصص سئو با دارا بودن 5 سال سابقه کار در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت های وردپرسی مشغول به فعالیت هستم. در سایت روماک مطالب مفیدی در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف با کم ریسک ترین و کم هزینه ترین راه ممکن در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهم. امید است مطلب نوشته شده برای شما مفید واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *