امارات, مهاجرت

گلدن ویزای امارات و شرایط آن در سال 2024

اگر به دنبال دریافت یک ویزای بلند مدت با امکان تمدید بدون محدودیت در کشوری نزدیک به ایران هستید، می توانید به گلدن ویزای امارات فکر کنید. در این مقاله از وب سایت رسمی روماک به بررسی شرایط دریافت این ویزا می پردازیم. با ما همراه شوید.

ویزای طلایی امارات

گلدن ویزای امارات یا همان ویزای طلایی دبی که یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاری محسوب می شود امکان زندگی خودتان، همسر و فرزندانتان را نیز در دبی برای شما فراهم می کند. مدت اعتبار این ویزا بین 5 یا 10 سال، با امکان تمدید است. ما در ادامه شرایط دریافت گلدن ویزای دبی را بررسی می کنیم. با ما همراه شوید.

شما می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص و حرفه ای در زمینه مهاجرت به امارات با شماره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

ویزای طلایی امارات

مزایای گلدن ویزای امارات

از جمله اصلی ترین مزایای دریافت ویزای طلایی امارات عبارت است از:

  • اقامت طولانی مدت: ویزای طلایی به افراد اجازه می دهد تا برای مدت طولانی در امارات متحده عربی اقامت داشته باشند، معمولاً برای 5 یا 10 سال.
  • امتیازات کاری: دارندگان ویزای طلایی حق دارند بدون نیاز به مجوز کار یا قرارداد کاری جداگانه در امارات کار کنند. این انعطاف پذیری به ویژه برای افراد حرفه ای و کارآفرینان می تواند جذاب باشد.
  • بدون نیاز به حمایت مالی: برخلاف ویزای معمول اقامتی امارات متحده عربی، ویزای طلایی نیازی به اسپانسر اماراتی یا کارفرمای محلی ندارد. این بدان معناست که افراد در زندگی حرفه ای و شخصی خود استقلال و اختیار بیشتری دارند.
  • دسترسی به خدمات: دارندگان ویزای طلایی و خانواده‌هایشان می‌توانند به خدمات دولتی مختلف، از جمله مراقبت‌های بهداشتی، آموزشی، و خدمات شهری، همتراز با شهروندان امارات دسترسی داشته باشند.

شرایط گرفتن گلدن ویزای امارات

برای گرفتن این ویزای کشور امارات بهتر است با کارشناسان حرفه ای در این زمینه صحبت کنید.  برای دریافت این ویزا باید سرمایه لازم را داشته باشید. و یا فردی متخصص در یک زمینه مثلا پزشکی، هنری و ... باشید.پس بهترن است ابتدا با کارشناسان ما جلسه مشاوره رایگان داشته باشید.

حداقل میزان سرمایه برای دریافت گلدن ویزا یا ویزای طلایی امارات چقدر است؟

برای اخذ گلدن ویزای امارات 5 یا 10 ساله شما می‌توانید در یکی از زمینه‌ها در این کشور سرمایه‌گذاری کنید. میزان حداقلی سرمایه برای اخذ گلدن ویزای دبی سرمایه گذار باید در املاک با ارزش ناخالص حداقل 5 میلیون درهم اقدام به سرمایه گذاری نماید. ( ارزش ناخالص ملک باید حداقل 5 میلیون درهم باشد.)

افراد واجد شرایط جهت اخذ گلدن ویزای امارات

گرفتن ویزای طلایی کشور امارات برای همه افراد امکان پذیر نیست. افرادی که می توانند برای دریافت این ویزا اقدام کنند کسانی هستند که مهارت خاصی در زمینه ای دارند و یا پزشکان متخصص و جراح، هنرمندانی که هنر آنها جز دسته خاصی محسوب شود.

افراد واجد شرایط جهت اخذ گلدن ویزای امارات

گلدن ویزای دبی برای نخبگان

طرح ویزای گلدن امارات شامل استعدادها و محققان متخصص در زمینه‌های فنی و علمی مانند پزشکان، متخصصان، دانشمندان، مخترعین و همچنین افراد خلاق در زمینه فرهنگ و هنر می‌شود. لازم به ذکر است که این نوع ویزا نه تنها بر افراد خود بلکه همسران و فرزندان آنان نیز تعلق می‌گیرد. افرادی که قصد دریافت ویزای گلدن امارات را دارند، ملزم به داشتن قرارداد کاری معتبر در یک زمینه تخصصی که جزو اولویت‌های کشور امارات است، هستند.

مدارک مورد نیاز گلدن ویزای امارات

قبل از هر چیزی باید در نظر داشته باشید برای گرفتن ویزای طلایی دبی باید مقیم امارات باشید. شما می توانید از طریق ثبت شرکت در دبی اقامت امارات را دریافت کرده و بعد از آن اقدام به دریافت گلدن ویزای امارات نمایید.

به طور کلی مدارک مورد نیاز ویزای طلایی دبی عبارتند از:

  • کپی های پاسپورت معتبر از جمله تمام صفحات دارای مهر و ویزا
  • کپی ویزای قبلی امارات (در صورت وجود)
  • عکس های رنگی جدید با سایز عکس پاسپورتی با پس زمینه سفید
  • اثبات صلاحیت. بر اساس دسته ای که انتخاب می کنید، باید مدارک مربوطه را ارائه دهید
  • تمکن مالی
  • بیمه سلامت
  • اگر قبلاً در دبی اقامت داشته اید، ممکن است نیاز به ارائه مدارکی برای تأیید وضعیت فعلی اقامت خود داشته باشید
  • گواهی ترخیص پلیس از کشور خود یا هر کشور دیگری که در چند سال گذشته در آن زندگی کرده اید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کشور امارات و زندگی در دبی، می توانید به لینک درج شده مراجعه کرده و مقالات مرتبط با این کشور را مطالعه بفرمایید.

سوال های متداول

آیا می توان با ویزای طلایی دبی برای خانواده اقامت گرفت؟

بله، مجوز اقامت دارندگان ویزای طلایی امارات میتواند همسر و فرزندان تحت تکفل آنان را نیز شامل شود.

مدت اعتبار گلدن ویزای دبی چقدر است؟

ویزای طلایی امارات براساس دسته و عوامل دیگر به مدت 10 سال صادر می شود.

آیا ویزای طلایی امارات برای ایرانیان قابل تمدید است؟

بله، ویزای طلایی دبی تا زمانی که متقاضی شرایط آن را داشته باشد قابل تمدید است.

دسته بندی های گلدن ویزای دبی چیست؟

سرمایه گذاران، کارآفرینان، متخصصان ماهر، دانشجویان برجسته و بازنشستگان سرمایه دار به عنوان افراد واجد شرایط برای گلدن ویزای دبی معرفی می شوند.

از این که تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد و یا درخواست وقت مشاوره می توانید با شماره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

author-avatar

درباره سارا فلامرزی

من سارا فلامرزی با مدرک کارشناسی IT و متخصص سئو با دارا بودن 5 سال سابقه کار در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت های وردپرسی مشغول به فعالیت هستم. در سایت روماک مطالب مفیدی در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف با کم ریسک ترین و کم هزینه ترین راه ممکن در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهم. امید است مطلب نوشته شده برای شما مفید واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *