آلمان, مهاجرت

بهترین جاذبه های توریستی آلمان

بهترین جاذبه های توریستی آلمان

از آنجایی که آلمان قلب اروپا است و مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر جهان می باشد، تیم روماک تصمیم گرفته شما را با بهترین جاذبه های توریستی آلمان اشنا کند. با ما همراه شوید.

آلمان مقصد گردشگری پرطرفدار

آلمان به عنوان کشوری تاریخی و کهن و همچنین در عین حال بهره مندی از به روزترین تکنولوژی ها به عنوان مقصد بسیاری از توریست ها می باشد. آلمان پر از جاذبه های ارزشمند است که ارزش دیدن را حتی برای یک بار دارد. ما در ادامه برخی از بهترین جاذبه های توریستی آلمان را معرفی می کنیم. با ما همراه شوید.

شما می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص و حرفه ای در زمینه مهاجرت به آلمان به قسمت مشاروه رایگان مراجعه کنید.

برلین بهترین جاذبه های توریستی آلمان

یکی از بهترین جاذبه های توریستی آلمان، شهر برلین پایتخت این کشور است. موزهای دنیا، معماری مدن و همچنین تفریحات شبانه در این شهر زبان زد مردم سراسر دنیا است. در برلین می‌توانید بنا‌های یادبود جذاب و بقایای دیوار قدیمی برلین را هم ببینید.

در صورتی که شرایط دریافت ویزای توریستی دبی را نمیدانید، حتما به لینک درج شده مراجعه کنید.

برلین بهترین جاذبه های توریستی آلمان

فولکرشلاختدنکمال (Volkerschlachtdenkmal)

لایپزیگ شهری بزرگ در زاکسن می باشد که یکی از بزرگ‌ترین بناهای تاریخی اروپا را در خود قرار داده است و به عنوان بهترین جاذبه های توریستی آلمان شناخته شده است. فولکرشلاختدنکمال یا بنای یادبود نبرد ملل، در جهت به خاطر آوردن نبرد لایپزیگ در جنگ‌های ناپلئون ساخته شده است. در طول این بنرد، بیش از 100 هزار سرباز تلف شدند. با وجود این که این نبرد در سال 1813 اتفاق افتاد اما از این بنای تاریخی تا سال 1913 هیچ خبری نبوده است. امروزه، این بنای تاریخی با یک موزه همراه است که می‌تواند توضیحات بیشتری در مورد این نبرد و جنگ‌های ناپلئونی قرن نوزدهم بدهد.

فولکرشلاختدنکمال (Volkerschlachtdenkmal)

تالار شهر قدیمی در بامبرگ (Old Town)

یکی از شهرهای تاریخی در بایرن، بامبرگ است که تعدادی بناهای دیدنی و معاری را در خود جای داده است. اما این هم قابل وجه است که هیچ کدام از بناها به اندازه تالار شهر قدیمی یا آلتس راتوس (Altes Rathaus) جالب و مهم نیستند. یکی از افسانه های گفته شده درباره این تالار این است که: سقف شهر به ساکنان اجازه نمی‌دهد در زمین‌های موجود یک تالار بسازند، بنابراین آن‌ها تصمیم می‌گیرند ساختمان را در یک مکان غیر منتظره‌ احداث کنند. همچنین فضای داخلی این بنا با نقاشی‌های دیواری قابل توجهی تزئین شده‌اند.

تالار شهر قدیمی در بامبرگ (Old Town)

دروازه براندنبورگ (Brandenburg Gate)

تنها دروازه بازمانده، دروازه شهر برلین براندنبورگ است که نماد اتحاد دوباره بین برلین شرقی و غربی است. این دروازه در قرن 18 ساخته شده است. ورودی به بلوار برجسته درختان لیندر داشته که در گذشته مستقیماً به کاخ پادشاهان پروس منتهی می‌شد. این دروازه یکی از مشهورترین بناهای تاریخی اروپا و از بهترین جاذبه های توریستی آلمان است.

دروازه براندنبورگ (Brandenburg Gate)

کوه های هارتس (Harz Mountains)

یکی از مرتفع ترین و همچنین یکی از بهترین جاذبه های توریستی آلمان، رشته کوه‌های هارتس است. این منطقه پر از خانه‌های زیبا، سنتی، قله‌های پوشیده از برف و رودخانه‌های آرام است. برادران گریم به عنوان مشهورترین افسانه های معروف جهان نوشته اند، برخی از داستان‌های خود را در کوه‌های هرتس به رشته تحریر درآوردند. با تعداد محدودی گردشگر، این کوه‌ها فعالیت‌هایی مانند پیاده روی به قله بروکن که بلندترین قله این منطقه است یا سوار شدن بر قطار بخار را از میان کوه‌ها و دره‌ها ارائه می‌دهند.

کوه های هارتس (Harz Mountains)

جزیره‌ روگن (Rugen Cliffs)

یکی از بهترین جاذبه های توریستی آلمان صخره های روگن در باپرک ملی جاسموند است. صخره‌های گچی که بر فراز دریای بالتیک هستند در برابر فرسایش قرار گرفته اند  پیشنهاد می شود اگر به المان سفر کرده اید حتما به این جزیره سر بزنید. با شکوه‌ترین قسمت این صخره‌ها، صندلی پادشاه (Königsstuhl) به ارتفاع 118 متر (387 فوت) می باشد.

از این که تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد و یا درخواست وقت مشاوره می توانید با شماره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

author-avatar

درباره سارا فلامرزی

من سارا فلامرزی با مدرک کارشناسی IT و متخصص سئو با دارا بودن 5 سال سابقه کار در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت های وردپرسی مشغول به فعالیت هستم. در سایت روماک مطالب مفیدی در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف با کم ریسک ترین و کم هزینه ترین راه ممکن در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهم. امید است مطلب نوشته شده برای شما مفید واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *