امارات, مهاجرت

بهترین سایت های کاریابی در دبی

بهترین سایت های کاریابی در دبی

اولین دغدغه کسانی که قصد مهاجرت دارند، پیدا کردن کار مناسب با حقوق خوب در جهت گذراندن امور زندگی در کشور مقصد است. کار پیدا کردن در دبی نسبت به کشورهای اروپایی راحت تر است. در این مقاله از سایت روماک به معرفی بهترین سایت های کاریابی در دبی می پردازیم. با ما همراه شوید.

چگونه در امارات کار پیدا کنیم؟

کار پیدا کردن در امارات می تواند از طریق های مختلفی انجام شود. جستجو در موسسه و سایت‌های کاریابی در امارات، جستجو در سایت‌های کاریابی دولتی در امارات، جستجوی محلی و بررسی بازار کار این کشور، استفاده از موسسه های کاریابی امارات در ایران و همچنین جستجو در نشریات و مجلات مرتبط می تواند بهترین راه برای پیدا کردن شغل در امارات باشد. نکته مهم این است که برای کار کردن در دبی باید حتما در مرحله اول اقامت این کشور را داشته باشید. شرایط مهاجرت به دبی از طریق ثبت شرکت که یکی از ارزان ترین و سریع ترین راه های رسیدن به آی دی کارت این کشور است را در لینک درج شده توضیح داده ایم.

شما می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص و حرفه ای در زمینه مهاجرت به امارات با شماره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

چگونه در امارات کار پیدا کنیم؟

بهترین سایت های کاریابی در دبی

تیم روماک بر اساس تجربه های خود در این سال ها و همچنین اطلاع درباره شرایط کار و زندگی در کشور امارات، در ادامه برخی از بهترین سایت های کاریابی در این کشور را به تفکیک به شما معرفی می کند:

سایت GULFTALENT.COM

یکی از بهترین سایت هی کاریابی در دبی GULFTALENT است که برای ایرانیان و همچنین مهاجران سایر کشورها طراحی شده است. متقاضیان کار می توانند در این سایت با فیلر کردن موارد مختلف مانند عنوان شغلی، حداقل دستمزد، موقعیت مکانی کار مورد نظر و همچنین سابقه کاری، شغل مورد نظر خود را جست و جو نمایند. این وب سایت با داشتن افزونه های بسیار کاربردی می تواند میزان دستمزد را بر اساس ساختن رزومه نیز به شما ارائه نماید.

سایت GULFTALENT.COM

سایت DUBIZZLE.COM

دوبیزل یکی از معروفترین سایت های کاریابی در دبی است که قابلیت بسیار زیاد و کاربردی دارد. جستجو بر اسا کمله های کلیدی متقاضی و داشتن تابع بسیار حرفه ای در جست و جو کلمات در این وب سایت توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. همچنین قابلیت به اشتراک گذاری شغل در این سایت وجود دارد که متقاضیان کار می توانند برای دیده شدن توسط کارفرمایان از آن استفاده نمایند. نکته مهم دیگر این است که با آپلود رزومه در این سایت، بسیار راحت و بدون دردسر است، بنابراین بهتر است تا رزومه خود را بروز کنید تا برای رسیدن به فرصت های شغلی دیگر آماده باشید.

سایت BAYT.COM

این سایت، درخواست شغلی را که برای متقاضیان کار و کارفرمایان در امارات ارسال می شود، جواب می دهد. بنابراین در این سایت می توان تمامی آگهی های هر سازمانی و یا کسب و کارهای محبوب در سراسر امارات را پیدا کنید.

سایت BAYT.COM

سایت LINKEDIN.COM

انند سایت دوبیزل وب سایت لینکدین هم به عنوان یکی از معروف ترین و بهترین سایت های کاریابی در دبی شاخته شده است. تمامی مشاغل ها در امارات متحده عربی برای استخدام کارمندان خود از linkedin استفاده می کنند. پس می تواند به عنوان یک منبع معتبر برای کاریابی به شما کمک نماید. سایت LINKEDIN.COM به متقاضیان کار و کارفرمایان کمک می کند تا برای یافتن شغل و برقراری ارتباط با یکدیگر مشکلی نداشته باشند.
یکی از مراکز نهایی برای جستجوی فرصت های شغلی در امارات، سایت لینکدین است و تمامی مشاغل ها در امارات متحده عربی برای استخدام کارمندان خود از linkedin استفاده می کنند. در این سایت می توان پر طرفدارترین مشاغل در دبی را پیدا کرد.Linkedin Premium نسخه پولی این سایت اس که دسترسی شا را به رتبه متقاضی، تعداد بازدیدکنندگان و ... باز می کند.

نکته ای که وجود دارد این است که به هنگام درخواست شغل در امارات، می توان از آزمایش رایگان یک ماهه استفاده نمایید تا شانس بیشتری برای انتخاب شغل توسط کارفرمایان داشته باشید سپس در پایان ماه می توان این اشتراک را ادامه داد و یا لغو کرد.

سایت LINKEDIN.COM

سایت OLIV.COM

این سایت قبلا با نام IntersMe شناخته می شد. خدماتی که این وب سایت به شما ارائه می کند شامل دوره ها و برنامه های کارآموزی است که برای فارغ التحصیلان دانشگاهی می تواند جذاب باشد. این کار باعث می شود تا مهارت افراد در زمینه شغل مورد نظر آنها ارتقا یافته و بتوانند شل مناسب تری را پیدا کنند. این وب سایت، دارای فیلتر های متعددی است که کاربران را برای پیدا کردن فرصت های شغلی متنوع آماده می کند. همچنین بیشتر آژانس ها و شرکت های استخدامی، از این سایت برای ارتباط با متقاضیان کارجوی جوان استفاده می کنند. بنابراین این سایت برای افرادی مناسب است که به جستجوی مشاغل تمام وقت و نیمه وقت در دبی یا هر شهر دیگری از امارات هستند.

سایت OLIV.COM

مزایای سایت های کار در امارات چیست؟

پایگاه داده ای از مشاغل در زمینه های مختلف، مشاهده بالقوه برای CV و مجموعه مهارت شما و همچنین روشی انعطاف‌پذیر، در دسترس و نسبتاً سریع برای استخدام از جمله مزایای دسخواست شغل انلاین است. برای تمام مهاجرانی که در کشور امارت به دنبال کار هستند پیشنهاد می کنیم. به این سایت های کاریابی سر بزنند.

چگونه می توانم برای یک سایت کاریابی در امارات ثبت نام کنم؟

اکثر وبسایت ها قابلیت ثبت نام کاربران جدید را در صفحه ابتدایی خود دارند شما می توانید با وارد کردن اطلاعات اولیه خود یک حساب کاری در سایت مورد نظر ایجاد نمایید.

آیا می توان با استفاده از روش های جستجوی سنتی شغلی پیدا کرد؟

بله. شما می تواند برای پیدا کردن کار در قسمت آگهی ها در روزنامه های محلی مانند خلیج تایمز و گلف نیوز نیز به دنبال کار باشید.

از این که تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد و یا درخواست وقت مشاوره می توانید با شماره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

author-avatar

درباره سارا فلامرزی

من سارا فلامرزی با مدرک کارشناسی IT و متخصص سئو با دارا بودن 5 سال سابقه کار در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت های وردپرسی مشغول به فعالیت هستم. در سایت روماک مطالب مفیدی در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف با کم ریسک ترین و کم هزینه ترین راه ممکن در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهم. امید است مطلب نوشته شده برای شما مفید واقع شود.

1 دیدگاه در “بهترین سایت های کاریابی در دبی

  1. sare jabarei گفت:

    دمتون گرم چقد دنبالش بودم،🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *