امارات, مهاجرت

خرید خانه در دبی چه شرایطی دارد؟

خرید خانه در دبی چه شرایطی دارد؟

خرید ملک در هر کشوری یک سرمایه گذاری پرسود است. خرید خانه در دبی نیز یکی از کارهایی است که اگر درست و اصولی انجام شود یک سرمایه گذاری امن و پرسود محسوب می شود. در این مقاله از وب سایت رسمی روماک شرایط خرید ملک در دبی را بررسی می کنیم. با ما همراه شوید.

خرید خانه در دبی

دبی را معمولا با آسمانم خراش های با کیفیت و جذاب می شناسند. امروزه با پیشرفت امارات در صنعت املاک، شاهد یک سرمایه گذاری ایمن و پرسود برای عموم جهان با خرید مکل در دبی هستیم. خرید خانه در این شهر هر ساله روند افزایشی را در بر دارد. در سال 2022 نسبت به سال 2021 به صورت میانگین 25% رشد کرده است. همچنین با تمام شدن کرونا و افزایش سرمایه گذاری، روند خرید ملک در دبی در سال 2023 افزایش چشم گیری داشته است. به طوریکه طبق آمار معتبر Unique Properties این بازار با 71/46 درصد رشد به فروش 93.18 میلیارد درهم رسیده است!

یکی از اصلی ترین عللی که باعث رشد ملک در امارت می شود، قیمت مناسب خانه برای خرید در این کشور است. به صورت میانگین قیمت یک خانه در دبی حدوده 400 هزار درهم می باشد.

شما می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص و حرفه ای در زمینه مهاجرت به امارات با شماره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

معرفی انواع خانه ها در دبی

خانه هایی که در دبی به فروش میرسند در دسته خانه های ویلایی، آپارتمان، پنت هوس و تاون هاوس است. در ادامه هر یک از این مدل خانه ها را حدود قیمت آنها معرفی میکنیم. در صورتی که به دنبال راه های دریافت اقامت دبی هستید، در لینک درج شده بهترین روش های مهاجرت به امارات را توضیح داده ایم.

خرید تاون هاوس در دبی

تان هوس ها به نوعی خانه های ویلایی گفته می شود که اغلب در کنار هم به صورت ردیفی ساخته می شود. این خانه ها معمولا در حومه شهر ساخته شده و با دیوارهای مشترک به خانه های مجاور متصل است. اما حیاط هر کدام مجزا می باشد. قیمت این مدل خانه ها با توجه به متراز ملک، سبک ساخت و ساز، منظقه و قدمت آن تعیین میگردد. اما به صورت حدودی قیمت خرید این نوع خانه در دبی بین 500.000 درهم تا 1.500.000 درهم است.

خرید تاون هاوس در دبی

خرید پنت هاوس در دبی

پنت هوس ها در دبی معمولا برای افرادی که طرفدار زندگی به دور از شلوغی و در برج های بلند هستند ساخته شده است. منظره پنت هوس ها بسیار زیاد است و معمولا فاقد سر و صدای شهری میباشد. این خانه ها بسیار گران بوده و معمولا افراد خاصی قدرت خرید آن را دارند. بازه قیمتی پنت هوس ها با توجه به موقعیت ملک و متراژ آن معمولا از 10.000.000 درهم تا 22.000.000 درهم می باشد.

خرید آپارتمان در دبی

وجود بهترین و به نام ترین انبوه سازان در دبی مانند اعمار و داماک در کشور امارات باعث شده این کشور در رتبه سوم بین کشورها با دارا بودن بیشترین آسمان خراش را دارد. خرید آپارتمان در امارات به دلیل مناسب بودن قیمت این روزها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. حدود قیمت یک آپارتمان از 200.000 درهم تا 400.000 درهم با توجه به متراژملک و موقعیت آن تعیین می گردد.

خرید ویلا در دبی

خانه های ویلایی معروف و شگفت انگیز هستند. این خانه ها در شهرک های مسکونی آرام و با فضای دلنشین و سرسبط زندگی میکنید. امکانات خانه های ویلایی در دبی بسیار زیاد است به حدی که تجربه یک زندگی مدرن و آرامش بخش را خواید داشت. بازه قیمتی این خانه ها نیز بین 900.000 درهم تا 1.500.000 درهم تعیین می شود.

خرید ویلا در دبی

هزینه‌ های جانبی خرید خانه در دبی

خرید خانه در همه جای دنیا هزینه های جانبی نیز به همراه دارد. این هزینه ها شامل هزینه‌های مربوط به انتقال سند و ثبت آن، هزینه مربوط به عوارض و کمسیون مشاور املاک در دبی، هزینه خدماتی مانند بیمه، هزینه‌های مربوط به برق، آب و گاز است.

شرایط خرید ملک در دبی

یک سری شرایط برای خرید خانه در دبی، مانند: داشتن حداقل مبلغ قیمت خانه در دبی به درهم، برای متقاضیان وجود دارد که لازم است حتما از آن‌ها اطلاع داشته و پس از بررسی هر یک، اقدام به خرید ملک در دبی کنید.

  • اولین شرایط خرید خانه در دبی این است که: حدودا 400 هزار درهم پول امارات متحده عربی یا حدود 7 میلیارد تومان به پول ایران داشته باشید.
  • مطابق با ماده 4 قانون شماره 7 سال 2006 خرید ملک در امارات متحده عربی، افراد خارجی تنها اجازه دارند در مناطق ازاد امارات مانند برخی مناطق دبی، ملک دلخواه خود را خریداری فرمایند.
  • فرد متقاضی اجازه استفاده از وام مسکن را نداشته؛ اما می‌تواند از قابلیت خرید اقساطی خانه در دبی استفاده کند.
  • پس از خرید ملک، تا 3 سال امکان فروش آن وجود ندارد.
  • خرید ملک در دبی، یکی از راه های گرفتن اقامت کشور امارات است. به طور کلی امارات متحده عربی به هیچ عنوان اقامت دائم ارائه نمی‌دهد. اما خوشبختانه امکان دریافت ویزای موقت 2 تا 10 سال( با قابلیت تمدید) باعث شده تا سرمایه گذاری در املاک این شهر مورد توجه قرار گیرد.
  • برای اینکه ویزای اقامتی دریافتی با خرید ملک باطل نشود؛ لازم است در مدت زمان 6 ماه یکبار به دبی سفر کنید.
  • در نظر داشته باشید که پس از دریافت ویزای مخصوص خرید ملک در دبی، اجازه کار کردن در کشور امارات را نداشته و برای ثبت شرکت و شروع فعالیت و کار باید از دیگر خدمات ویزا مانند ویزای طلایی استفاده کنید.

شرایط خرید ملک در دبی

هنگام خرید ملک در دبی باید به چه نکاتی توجه کنید؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید رعایت کنید این است که از مسیر درستی رفته و با یک مشاور املاک معتبر که شناخت خوبی روی بازار املاک و مستغلات دبی و امارات داشته باشد مشورت کنید. حتما قبل از خرید خانه مشخص کنید که آیا قصد شما از این اقدام استفاده شخصی است؛ یا قصد سرمایه‌گذاری با اجاره آن را دارید.اگر به هدف مهاجرت و دریافت اقامت، قصد خرید ملک در دبی و امارات، را دارید؛ بایستی تمامی نکات و قوانین را بررسی کنید. فراموش نکنید که برای دریافت اقامت دبی با خرید ملک حتما باید ارزش مکل خریداری شده بالای 750.000 درهم باشد. تیم روماک در خرید ملک قدم به قدم همراه شما است.

از این که تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد و یا درخواست وقت مشاوره می توانید با شماره های 07136354000 - 09177897718 تماس حاصل فرمایید.

author-avatar

درباره سارا فلامرزی

من سارا فلامرزی با مدرک کارشناسی IT و متخصص سئو با دارا بودن 5 سال سابقه کار در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت های وردپرسی مشغول به فعالیت هستم. در سایت روماک مطالب مفیدی در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف با کم ریسک ترین و کم هزینه ترین راه ممکن در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهم. امید است مطلب نوشته شده برای شما مفید واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *